SADA HRACÍCH KARET + 5 kostek
Kód: M721448Související produkty
Detailní popis produktu
Sada hracích karet v dřevěném obalu , 5 kostek
Reklamní hrací karty v obalu.
Originální reklamní dárek jsou plastové hrací karty / CANASTA, ŽOLÍKY/.
Reklamní potisk na hrací karty dle zadání firmy
PRAVIDLA PRO ORIGNÁLNÍ HRU S 5-TI KOSTKAMI:
Hra pro jednoho, dva i více hráčů
Potřebujete ke hře: 5 hracích kostek a papír s tužkou pro zápis hozených bodů.
Hráči používají 5 hracích kostek a postupně se střídají. Hráč, který je na řadě hodí kostky. Po každém hodu se
může rozhodnout, jaké kostky (hozená čísla) si ponechá a s jakými kostkami bude házet znovu.
Každý hráč obdrží 21 hracích známek, každý hází 4 kostkami a sečítá bodové hodnoty dosažené jednotlivým
hodem. Nedosáhl-li 21, smí ještě jednou hodit třemi kostkami a počet „očí“ přičítá k součtu prvního hodu. Hráč
může kdykoliv přestat, ale jestliže hodlá dál pokračovat, musí odložit vždycky jednu další kostku.
Kdo dosáhne rovných 21, obdrží od každého hráče 2 známky. Zůstává-li pod 21, dá každému hráči po 4 hracích
známkách. Je-li souhrnná hodnota vyšší než 21, dá každému hráči po 4 hracích známkách.
Je-li souhrnná hodnota vyšší než 21, má ještě šanci na získání známek. Hodí ještě jednou čtyřmi kostkami.
Spočítá se rozdíl mezi 21 a mezi hodnotou, které hráč dosáhl.
Tak například hráč během hry dosáhl 24 bodá a rozdíl mezi ideální hodnotou a skutečným výsledkem jsou tři
body. Hodí-li tedy hráč v tomto ilustračním případu trojku, hodnotu, která odpovídá uvedenému rozdílu,
dostane od každého hráče tři hrací známky. Nehodí-li ani v jednom případě tři body, zaplatí přesně tento
rozdíl, tedy 3 známky každému ze svých protihráčů.
HRA S 5 KOSTKAMI
VELKÁ HRA
Na arch papíru se zapíší hry, které budeme hrát a sloupce pro zapisování hodnot jednotlivých hráčů. Schéma
vypadá následovně:
Úkoly…………………………………………hráči………. ……………….A……………..B……………. C
1
2
3
4
5
6
1,2,3,4,5 (15)
2,3,4,5,6 (30)
3 a 2 stejné (25)
Všechny stejné (50)
Součet bodů .
Hrát mohou tři až osm hráčů. Koste je pět, úkoly jsou také srozumitelné. V každém kole se hází třikrát, po
prvním hození se můžeme rozhodnout, o kterou kategorii budeme usilovat. Zda se pokusíme hodit co nejvíce
jedniček, dvojek, trojek, atd. Podle toho, kolik daných hodnot získáme ve 3 hodech, tolik bodových hodnot si
smíme zapsat. Další úkoly jsou zcela zřetelné, po straně je uvedena i bodová hodnota předepsaných
kombinací.
Podaří-li se nám třeba hned v prvním hodu hodit tři pětky a dvě odlišné hodnoty, např. 5, 5, 5, 2, 3, můžeme
nechat pětky na stole a hodit zbývajícími dvěma kostkami. Buď zvýšíme počet pětek, nebo hodíme (dejme
tomu) dvě dvojky a máme trojici a dvojici, hodnocenou 25 body. Neřkuli kdybychom hodili pět pětek. Pak
bychom dosáhli rovnou padesáti bodů.
HRA V KOSTKY
PRAVIDLA PRO ORIGNÁLNÍ HRU S 5-TI KOSTKAMI:
Hra pro jednoho, dva i více hráčů
Potřebujete ke hře: 5 hracích kostek a papír s tužkou pro zápis hozených bodů.
Hráči používají 5 hracích kostek a postupně se střídají. Hráč, který je na řadě hodí kostky. Po každém hodu se
může rozhodnout, jaké kostky (hozená čísla) si ponechá a s jakými kostkami bude házet znovu.
Každý hráč obdrží 21 hracích známek, každý hází 4 kostkami a sečítá bodové hodnoty dosažené jednotlivým
hodem. Nedosáhl-li 21, smí ještě jednou hodit třemi kostkami a počet „očí“ přičítá k součtu prvního hodu. Hráč
může kdykoliv přestat, ale jestliže hodlá dál pokračovat, musí odložit vždycky jednu další kostku.
Kdo dosáhne rovných 21, obdrží od každého hráče 2 známky. Zůstává-li pod 21, dá každému hráči po 4 hracích
známkách. Je-li souhrnná hodnota vyšší než 21, dá každému hráči po 4 hracích známkách.
Je-li souhrnná hodnota vyšší než 21, má ještě šanci na získání známek. Hodí ještě jednou čtyřmi kostkami.
Spočítá se rozdíl mezi 21 a mezi hodnotou, které hráč dosáhl.
Tak například hráč během hry dosáhl 24 bodá a rozdíl mezi ideální hodnotou a skutečným výsledkem jsou tři
body. Hodí-li tedy hráč v tomto ilustračním případu trojku, hodnotu, která odpovídá uvedenému rozdílu,
dostane od každého hráče tři hrací známky. Nehodí-li ani v jednom případě tři body, zaplatí přesně tento
rozdíl, tedy 3 známky každému ze svých protihráčů.
HRA S 5 KOSTKAMI
VELKÁ HRA
Na arch papíru se zapíší hry, které budeme hrát a sloupce pro zapisování hodnot jednotlivých hráčů. Schéma
vypadá následovně:
Úkoly…………………………………………hráči………. ……………….A……………..B……………. C
1
2
3
4
5
6
1,2,3,4,5 (15)
2,3,4,5,6 (30)
3 a 2 stejné (25)
Všechny stejné (50)
Součet bodů .
Hrát mohou tři až osm hráčů. Koste je pět, úkoly jsou také srozumitelné. V každém kole se hází třikrát, po
prvním hození se můžeme rozhodnout, o kterou kategorii budeme usilovat. Zda se pokusíme hodit co nejvíce
jedniček, dvojek, trojek, atd. Podle toho, kolik daných hodnot získáme ve 3 hodech, tolik bodových hodnot si
smíme zapsat. Další úkoly jsou zcela zřetelné, po straně je uvedena i bodová hodnota předepsaných
kombinací.
Podaří-li se nám třeba hned v prvním hodu hodit tři pětky a dvě odlišné hodnoty, např. 5, 5, 5, 2, 3, můžeme
nechat pětky na stole a hodit zbývajícími dvěma kostkami. Buď zvýšíme počet pětek, nebo hodíme (dejme
tomu) dvě dvojky a máme trojici a dvojici, hodnocenou 25 body. Neřkuli kdybychom hodili pět pětek. Pak
bychom dosáhli rovnou padesáti bodů.
Jestliže je hráč spokojený již s prvním hodem, může zapsat hodnotu, kterou dosáhl. Zapíše, čeho dosáhl a
schová si dva hody na další, možná významnější kombinaci. Vzdát se však všech třech hodů není dovoleno.
Vyhrává samozřejmě ten, kdo po absolvování všech kol dosáhne nejvyšší bodové hodnoty.
HRA SE 4 KOSTKAMI
PONTON
Každý hráč obdrží 21 hracích známek, každý hází 4 kostkami a sečítá bodové hodnoty dosažené jednotlivým
hodem. Nedosáhl-li 21, smí ještě jednou hodit třemi kostkami a počet „očí“ přičítá k součtu prvního hodu. Hráč
může kdykoliv přestat, ale jestliže hodlá dál pokračovat, musí odložit vždycky jednu další kostku.
Kdo dosáhne rovných 21, obdrží od každého hráče 2 známky. Zůstává-li pod 21, dá každému hráči po 4 hracích
známkách. Je-li souhrnná hodnota vyšší než 21, dá každému hráči po 4 hracích známkách.
Je-li souhrnná hodnota vyšší než 21, má ještě šanci na získání známek. Hodí ještě jednou čtyřmi kostkami.
Spočítá se rozdíl mezi 21 a mezi hodnotou, které hráč dosáhl.
Tak například hráč během hry dosáhl 24 bodá a rozdíl mezi ideální hodnotou a skutečným výsledkem jsou tři
body. Hodí-li tedy hráč v tomto ilustračním případu trojku, hodnotu, která odpovídá uvedenému rozdílu,
dostane od každého hráče tři hrací známky. Nehodí-li ani v jednom případě tři body, zaplatí přesně tento
rozdíl, tedy 3 známky každému ze svých protihráčů.
10.000
Jak plyne z nadpisu, vyhrává hráč, jemuž se nejdříve podařilo hodit nebo překročit 10.000 bodů. Každá jednička
se počítá za 100 bodů, pětka za 50 bodů, zatímco všechny ostatní hodnoty se nepočítají. 2, 3, 4, 6 mají nulovou
váhu. Pouze podaří-li se hodit tři stejné hodnoty, můžeme bodovat. Třikrát
2 znamená 200 bodů, třikrát trojka znamená 300 bodů, až k trojnásobné šestce – 600 bodů. Třikrát jedna je
však 1000, a sekvence, tedy řada 1, 2, 3, 4 přináší 2000 bodů. Každý hráč smí házet třikrát,
a po každém hodu může nechat libovolný počet vrhcábových kostek ležet na stole. Nejméně však odkládá
jednu.
BERLÍNSKÝCH 10.000
Při této variantě musí být též dosaženo 10.000, ale hráči se musí strefit do této hodnoty přesně. Jestliže někdo
překročí 10.000 bodů, musí hodnotu posledního hodu nikoliv přičíst, ale odečíst. Jinak zůstávají pravidla beze
změny.
POKEROVÉ KOSTKY
Jsou spíše než u nás oblíbeny v anglosaském světě. Mají však svůj půvab, jsou součástí kufříku,
a protože si asi zkusíte zahrát poker hracími kartami, nebude nezajímavé vyzkoušet tuto hru také v kostkách.
Pokerové kostky jsou na rozdíl od klasických vrhcábů odlišné svými hodnotami. Vyskytují se tu – jako v kartách
– zejména vyšší hodnoty.
9, 10, J, Q, K, a dvojitým označením symbolů V, D, R, které označují kluka, dámu a krále. Celý sled je ještě
završen křížovým esem.
ESKALERO – STARTPOKER
Název hry je nesporně odvozen od španělského slova „escalera“, schod, schodiště či žebřík. V tomto pokeru
také musíme zdolávat žebřík předepsaných úkolů.
Eskalero je pěkné, snadno zapamatovatelné jméno, užívané v mezinárodní terminologii. Slova start
i poker patří mezi univerzálně používaná cizí slova.
Jestliže je hráč spokojený již s prvním hodem, může zapsat hodnotu, kterou dosáhl. Zapíše, čeho dosáhl a
schová si dva hody na další, možná významnější kombinaci. Vzdát se však všech třech hodů není dovoleno.
Vyhrává samozřejmě ten, kdo po absolvování všech kol dosáhne nejvyšší bodové hodnoty.
HRA SE 4 KOSTKAMI
PONTON
Každý hráč obdrží 21 hracích známek, každý hází 4 kostkami a sečítá bodové hodnoty dosažené jednotlivým
hodem. Nedosáhl-li 21, smí ještě jednou hodit třemi kostkami a počet „očí“ přičítá k součtu prvního hodu. Hráč
může kdykoliv přestat, ale jestliže hodlá dál pokračovat, musí odložit vždycky jednu další kostku.
Kdo dosáhne rovných 21, obdrží od každého hráče 2 známky. Zůstává-li pod 21, dá každému hráči po 4 hracích
známkách. Je-li souhrnná hodnota vyšší než 21, dá každému hráči po 4 hracích známkách.
Je-li souhrnná hodnota vyšší než 21, má ještě šanci na získání známek. Hodí ještě jednou čtyřmi kostkami.
Spočítá se rozdíl mezi 21 a mezi hodnotou, které hráč dosáhl.
Tak například hráč během hry dosáhl 24 bodá a rozdíl mezi ideální hodnotou a skutečným výsledkem jsou tři
body. Hodí-li tedy hráč v tomto ilustračním případu trojku, hodnotu, která odpovídá uvedenému rozdílu,
dostane od každého hráče tři hrací známky. Nehodí-li ani v jednom případě tři body, zaplatí přesně tento
rozdíl, tedy 3 známky každému ze svých protihráčů.
10.000
Jak plyne z nadpisu, vyhrává hráč, jemuž se nejdříve podařilo hodit nebo překročit 10.000 bodů. Každá jednička
se počítá za 100 bodů, pětka za 50 bodů, zatímco všechny ostatní hodnoty se nepočítají. 2, 3, 4, 6 mají nulovou
váhu. Pouze podaří-li se hodit tři stejné hodnoty, můžeme bodovat. Třikrát
2 znamená 200 bodů, třikrát trojka znamená 300 bodů, až k trojnásobné šestce – 600 bodů. Třikrát jedna je
však 1000, a sekvence, tedy řada 1, 2, 3, 4 přináší 2000 bodů. Každý hráč smí házet třikrát,
a po každém hodu může nechat libovolný počet vrhcábových kostek ležet na stole. Nejméně však odkládá
jednu.
BERLÍNSKÝCH 10.000
Při této variantě musí být též dosaženo 10.000, ale hráči se musí strefit do této hodnoty přesně. Jestliže někdo
překročí 10.000 bodů, musí hodnotu posledního hodu nikoliv přičíst, ale odečíst. Jinak zůstávají pravidla beze
změny.
POKEROVÉ KOSTKY
Jsou spíše než u nás oblíbeny v anglosaském světě. Mají však svůj půvab, jsou součástí kufříku,
a protože si asi zkusíte zahrát poker hracími kartami, nebude nezajímavé vyzkoušet tuto hru také v kostkách.
Pokerové kostky jsou na rozdíl od klasických vrhcábů odlišné svými hodnotami. Vyskytují se tu – jako v kartách
– zejména vyšší hodnoty.
9, 10, J, Q, K, a dvojitým označením symbolů V, D, R, které označují kluka, dámu a krále. Celý sled je ještě
završen křížovým esem.
ESKALERO – STARTPOKER
Název hry je nesporně odvozen od španělského slova „escalera“, schod, schodiště či žebřík. V tomto pokeru
také musíme zdolávat žebřík předepsaných úkolů.
Potisk na reklamní předměty
- Chcete-li na sadu reklamní potisk pošlete nám na adonai@adonai.cz - LOGO/GRAFIKU/POČET BAREV
- Připravíme Vám speciální kalkulaci
Doplňkové parametry
Kategorie: | SPORT & VOLNÝ ČASPR přírodní Dřevo |
---|---|
Barva: | PR přírodní |
Materiál: | Dřevo, Papír |
? Cena potisku: | Na základě kalkulace |
Technologie potisku: | Ražba |
Velikost potisku: | 40 x 30 mm |
Rozměr výrobku: | 105 x 28 x 97 mm |
? Info k výrobku: | Návod pro hru |
Hmotnost: | 115 g |