Příprava a podklady k tisku
POTISK NA REKLAMNÍ PŘEDMĚTY
NA POTISK REKLAMNÍCH PŘEDMĚTŮ OBRATEM ZPRACUJEME A ZAŠLEME KALKULACI s možností množstevních slev.
Na všechny produkty zakoupené v našem obchodě Vám vytiskneme Vaše logo či jinou grafiku.
Pro potisk reklamních předmětů všech materiálů využíváme veškeré technologické postupy.
Doporučíme Vám tu nejvhodnější technologii tisku, podle produktu, dodané grafiky, počtu použitých barev a dle množství vybraného reklamního předmětu.
Termín zhotovení zakázky je vždy věcí domluvy.
- Náš potisk na reklamní předměty zajišťuje kvalitu a stálost barev.
- Díky použitým technologiím je potisk vysoce trvanlivý a odolný proti mechanickému a jinému poškození.
- Potisk vám umožňuje opatřit logem i předměty s atypickým tvarem.
- Při potisku reklamních předmětů si poradíme se všemi druhy materiálů a náročnými požadavky zákazníků.
TECHNOLOGIE POTISKU
Bližší informaci o tiskových technologiích, které používáme naleznete ZDE
PODKLADY K POTISKU ZBOŽÍ
Pokud objednáváte zboží s potiskem budeme od Vás potřebovat definovat barevnost dle vzorníku barev Pantone.
Při výběru potisku zboží je třeba zohlednit materiál a podkladovou barvu produktů, na které se potisk provádí. Tmavý podklad může mírně opticky zkreslit barvu. Na tmavém podkladu bude odstín barvy jiný než na bílém podkladu.
U technologie „vyšívání na textil„ využíváme speciální nitě a vždy vybereme vyšívací nitě, které jsou barevnostně nejvíce podobné barvě loga dle vzorníku Pantone.
Podklady pro tisk nám můžete dodat v elektronické podobě nebo tištěné podobě.
Podklady v elektronické podobě
- Ve formátu CDR nebo ve formátech EPS, AI, PDF
- Písma musí být vždy převedena do křivek
- Podklady nám můžete také zaslat v kompresních formátech typu ZIP a RAR, které jsou potřebné z důvodu zmenšení přenášeného objemu dat
- Předlohy zpracované ve vektorových programech typu Adobe Illustrator a CorelDraw by neměly obsahovat importované obrazové soubory
- Bitmapy a obrázky z Wordu a Excelu nejsou vhodné pro další zpracování
- U rastrových obrázků je nutné dodat předlohu v elektronické podobě ve velikosti 1:1 a rozlišení min. 300 DPI
- Předlohy pro plnobarevný a digitální tisk musí být ve správném rozměru, barevném režimu, rozlišení (ořezové značky,spad), tiskového PDF
- Přiložte nám také prosím náhledy ve formátu JPEG (JPG) nebo PDF, abychom je mohli vždy otevřít
- Při převodu dat z jednotlivých formátů, nebo i v rámci totožného formátu, může dojít k jejich deformaci ( vše souvisí s kvalitou dodaných dat). Proto dodání podkladů dle uvedeného, nezprošťuje kupujícího odpovědnosti při odsouhlasování FINAL námi vytvořeného grafického návrhu.
Podklady v tištěné podobě
- Nemáte-li podklady pro tisk v křivkách (vektorech), obraťte se na grafika, který Vám tvořil logo, nebo na tiskárny, které Vám v minulosti již Váš propagační tisk zajišťovali, Ti Vám jistě logo ve křivkách bezplatně mohou zaslat.
- Pokud ale přesto nemáte podklady v elektronické podobě a musíte nám je dodat v tištěné podobě, je to možné, ale v těchto případech musíme grafiku převést do elektronické podoby a podklady převést do křivek, za což účtujeme přirážku k tisku (cena převodu do křivek se odvíjí od složitosti dané grafiky a budeme vždy žádat Váš souhlas s cenou
Souhlas se zaslanou korekturou
- Ke každé objednávce zboží s potiskem Vám bude zaslána korektura ve formátu PDF (vždy se jedná pouze o náhledová data)
- Tato korektura je závazná a zákazník bere na vědomí, že v případě jakékoliv změny potisku oproti kupní smlouvě, potvrzení přijetí objednávky, faktury, během odsouhlasování korektury, tzn. dojde-li k změně technologie potisku, barvy tisku, počtu a velikosti tisku, tak se může změnit cena potisku zboží.
- Souhlas zákazníka s korekturou je závazný (tj. zákazník, který potvrdí podobu grafiky a korekturu textů, odpovídá za její správnost) a na pozdější připomínky ohledně případných překlepů či jiných chyb již nemůže být brán zřetel!
Jsme zde pro Vás a pokud si nevíte rady s potiskem vašeho reklamního zboží, kontaktujte nás, rádi s Vámi vše vyřešíme.